Miss smile och loungeliv

Nu ar semestern slut.. En vecka gar ju sa himla fort nar man har kul. Eller nar man kor mycket traning varje dag.. Det har vi. Igar korde vi `Pricka tiden´. Jag hade bestamt mig for att ga dessa fem kilometrar med stavar, och gissade att det skulle ta mig 45 min 12 sekunder. Annika sprang och hade gissat nanstans 27.32 tror jag. Det ar supersvart att gissa hur lang tid 5 km tar. Jag gick alldeles for fort och kom in pa 42.57, dryga 2 minuter snabbare an jag gissat. Annika var en dryg minut snabbare an hon gissat om jag minns ratt. Men det fanns de som som gick el sprang pa tider som 4 sekunder fran vad de gissat! Testa sa far du se hur svart det ar!

Nu sitter jag iallafall i Loungen i Faro. Ar fortfarande proppmatt efter frukosten sa det har bara blivit en kaffe har. Man kan saga att de har frukost- och middagsbuffeerna vi har atit varje dag inte varit nadiga och massor av goda efterratter.. Nu blir det mindre portioner nar vi kommer hem!

Fyra timmar tar det till Arlanda fran Faro och en timmas tidsskillnad ar det, sa jag ar hemma vid halvfem pa Arlanda o sa en timme hem till kara vasastan. Undrar foresten om Tobbe vet vad han gett sig in pa nar han later mig bo dar i sommar. Det kommer bli traningsprogram o stavgang hela sommaren.. haha.. nja, en o annan drink pa hans fina terass kanske det blir ocksa.

Hors snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0