Skrapan

Jag har lovat mig själv att inte be om ursäkt om jag inte orkar / hinner / känner för att blogga, så jag gör inte det nu heller. (och vem bryr sig egentligen?)  nu har jag ju verkligen inte bloggat på länge känns det som. Har faktiskt ett liv också haha... Skönt att veta hoppas jag ;-)




Men idag måste jag bara berätta / skriva / skrika ut / för omvärlden
att jag var på Skrapan idag.Ni vet, gamla kända skatteskrapan på söder
som nu är ombyggt till studentbostäder och diverse butiker.

Iallafall, jag var där för att min kära systerdotter Jonna var där och spelade + sjöng på en audition. Hon var helt fantastiskt! Och det säger jag inte bara för att jag råkar vara en lite halvsubjektiv och stolt moster, utan för att hon verkligen var fantastisk. Jag höll nästan på att börja gråta när hon sjöng, så bra var hon. Vi lyssnade på ca 4-5 auditions innan Jonna men Jonna fick dubbelt så mycket applåder som övriga. Så det var fler än vi dom tyckte hon var super! Och juryns uttalande var också väldigt positivt.

Jag har såklart utnämt mig till framtida ekonomisk rådgivare :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0