Upp o hoppa Trötter

Blev sent i säng så när klockan ringde klockan 06.00 i morse kändes det inte direkt lockande att gå upp och köra mitt springpass som jag tänkt..

Fint att man kan ha ursäkter för det mesta man inte orkar göra. Som att vi faktiskt ska vara med i någon tävling Handelsbanken har efter jobbet idag då vi ska gå runt... vad det nu var.. Jag har iallafall fått med mig några på jobbet på detta så det blir ju trevligt. Så min fina ursäkt i morse iallafall när klockan ringde alldeles för tidigt var förståss att jag ska 'träna' efter jobbet. Om nu gång i snabb takt räknas som träning. Det gjorde det i morse när jag tänkte på det.. Och somnade om.

Istället kan jag bjuda på en bild på EVY PALM. Ska försöka tänka på henne istället när jag vaknar o är supertrött, istället för att komma med en massa ursäkter till att slippa gå upp och träna...  Hon är min nya förebild när det kommer till träning.

Hennes bästa maraton-tid gjorde hon i London när hon var 47 år gammal!!! Det är helt sjukt. Det var dessutom svenskt rekord och som stod sig i 14 år!!! Det är ju så otroligt imponerande.

Kan hon så kan jag! Fast just Maraton blir det nog aldrig för min del, för det lockar inte alls.. Just nu är det Vårruset jag måste träna till, då förstår ni vilken nivå jag ligger på... Det är bara två veckor kvar och jag har inte börjat träna till det än så det är verkligen dags.  Nån som vill släpa ut mig i springspåret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0