Hänt i veckan 2


Andra saker som hänt på sistone. Linnea har fått ett förstahandskontrakt på söder som naturligtvis var tvunget att firas i champagne!

I måndags var det Galapremiär med Helena Bergströms nya film Så Olika. Där flödade inte champagnen men ändock gott gratis vin och mat och många kändisar på efterföljande mingelfesten på Berns. Filmen skulle jag ge 2+ men efterfesten fick ett högre betyg! Måste också säga att Johan Viderberg känns väldigt sympatisk för övrigt.

I tisdags var jag inte pigg och vaknade två minuter innan jag borde vara på jobbet. Det är lagom roligt, speciellt när vi har morgonmöte på tisdagar och jag alltid säger några väl valda ord (?) på våra tisdagsmöten.. Men de är så snälla på jobbet så de skrattade mest när jag kom lite sent..

Tisdagskvällen gick åt till en kundträff som vi hade. Väldigt trevligt var det. Mera vin. En helt vanlig vecka som vi skämtsamt brukar säga på jobbet. Tur att man inte är på kundträffar varje kväll.

Nu är det fullspäckad dag. Det är AIK-match, som jag fått för mig går på fyran!? Måste till bibblan och lämna tillbaka böcker. Till jobbet o hämta flygbiljetterna som jag typiskt nog glömde ta med mig igår. Och lite annat smått o gott som ska fixas idag. Som att börja packa?! Sen är det två partyn ikväll. Först till Jenny på inflyttningsfest. Sen fest nummer två hos Stefan med något slags lättklätt pimp-tema!? Blir svårt att klä sig för att passa in på båda festerna.. :D

Och imorn bär det av!!! MOT THAILAND!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0