JAAAAA!

GUUUULD!! Häftigt. AIK har tagit hem SM-Guldet! Det är 11 år sen sist men nu är det avgjort. Jag o Linda tänkte se matchen som hon förbeställt via Canal plus för nån dag sen. Tror ni inte Canal plus brakar ihop så vi inte kan se matchen?!! Typiskt. ..Men, vi satte på radion o uppdaterade oss via nätet så det funkade det med! :D Det var mysigt att träffa Albin o Linda också innan semestern. Jag o Albin dansade segerdans när AIK gjorde mål. Har pratat med brorsan i telefon och det var skönt att höra att inte fastnat i Göteborg utan satt på tåget på väg hem därifrån! Det var fullt med skrål på tåget så de verkade vara en riktig feststämning.

Annars läste jag precis nånstans att R.O.O.M gått i konkurs?!? Var tvungen att gå in på deras sida, det stod inget om konkurs där men däremot om att de har total utförsäljning, så det kanske stämmer ändå? Kanske man skulle passa på o gå och titta om man kan hitta ett nytt vardagsrumsbord.. Ja, vi får se...


Kommentarer
Postat av: Linda

Det stämmer att R.O.O.M gått i KK, min kompis jobbade där. De har hämtat en massa varor från lagret i Jönköping så det finns väl en hel del kvar att köpa. KRam kram tack för igår.

2009-11-02 @ 10:55:30
Postat av: Emelie

www.zweeety.blogg.se

www.zweeety.blogg.se

www.zweeety.blogg.se

www.zweeety.blogg.se

www.zweeety.blogg.se

www.zweeety.blogg.se

2009-11-05 @ 21:14:27
URL: http://zweeety.blogg.se/
Postat av: emelie

Fin blogg :)



Va gör du just nu? :P



2009-11-11 @ 19:17:13
URL: http://emsers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0