Hallo halloween

Hade fint besök idag av syster yster o systerdotter Marlene (http://marliine.webblogg.se/) och det var väldigt trevligt! :) Vi tog sen en promenad till stureplan. Jag hoppade in på Sturecompagniet o trodde jag skulle kunna få tillbaka min jacka som jag glömde där förra lördag natt.. Men inte. Får snällt komma tillbaka efter klockan 22.00 tyckte dom.... För övrigt var det mycket folk på stan. Gick förbi Buttericks och det var en lång lång kö utanför affären! Det verkade vara 'en ut - en in' - systemet. Verkar som om många ska fira halloween ikväll iallafall :) Och att många skulle shoppa halloween-grejer i sista minuten..

Imorgon är det för övrigt AIK som kämpar för guld och vi får väl alla hålla tummarna att det går hela vägen hem nu! Bror åker ner till Göteborg o hejjar på plats (http://nyheter24.se/allsvenskan24/klubbloggar/aik/)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<  >>>>>>>>>>>>>>>>>

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0