Äntligen en spegel! Eller inte..

Efter ett år utan spegel i badrummet var det så äntligen dags att ge sig av till IKEA för att inhandla det jag saknat lite alltför länge. Jag gillar att gå runt på IKEA och hade jag varit själv hade jag utan problem kunna gå runt i flera timmar.. Men nu var jag där med min pappa och bror som båda har en släng av att bli stressade i typiska IKEA-miljöer. Typiskt nog var dessutom min spegel slut. Min bror som skulle köpa en byrå upptäckte att även den var slut. Pappa höll på att få ett mindre utbrott på kunddataterminalerna och brorsan.. han verkade så trött till slut så han la sig på kundvagnen? Men det var en trevlig dag på IKEA. Förhoppningsvis får jag en spegel i badrummet vilket år som helst nu..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0