Update

3 veckor och 1 dag har gått sen sista inlägget tror jag. Nä, jag är inte så bra på det här och en del har väl hänt sedan dess. *Min bror lyckades (eller olyckades) med konststycket att bli nerslagen av vakter i Göteborg så illa att han fick frakturer i ansiktet, ett skadat ben och fick ligga på Sahlgrenska ett par dagar innan han fick komma hem. Att den killen alltid lyckas göra en orolig!? *Jag har haft trevligt besök både från Australien och England *Jag har dessutom haft turen att ännu en gång blivit bjuden på middag hos Annika - världens bästa på att laga mat! *Jag har fått en förfrågan att provspela för en norsk reklamfilm som ska vara en låtsas-trailer för en Hollywood-film där jag skulle spela någon slags James Bond-brud (haha.. I know. Lustigt men man får väl ta det som en komplimang?) Jag har iaf tackat nej för denna gång. *Och, sist men inte minst, har jag räknat ut att det är 28 dagar kvar till jag sitter på planet mot Centralamerika och en välförtjänt långledighet!

Idag har jag haft en riktigt lat söndag. Sovmorgon, tvätt och lite fixandes, lyssna på radio, försökt plugga lite spanska. Till slut kände mig tvungen att släpa mig ner till affären eftersom mitt kylskåp gapat alldeles tomt lite för många dagar nu, och fick lite frisk luft på köpet iallafall innan det var tillbaka till soffan.. (igår var allt jag åt till frukost en knäckebrödsmacka.., tur att jag träffade Camilla på stan för lunch på dan så min stackars misshandlade mage fick lite mat i sig).


Igår hittade jag dessa fina blommor i min hiss. Någon som ville smycka vår hiss kanske? Nä, jag gissar på att det ska vara visning på vårt plan 1 där de byggt 3-4 lägenheter som nu kanske är till salu. Åtminstone ett par av dom har stora terasser på vår innergård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0