Mia chockar med ett inlägg..

Efter Kambodja och Thailand-resan i november / december så har jag varit väldigt dålig på att skriva men - tjoho - här kommer ett kort inlägg! I december var det att jobba lite, sen Åre över nyår med ett trevlig gäng.. Och det var kul att åka lite skidor!



Nu har jag o bror och bror-son precis bokat en vecka till Egypten och åker nästa söndag. Har bokat en sista minuten med Detur för första gången. Har läst en del klagomål på dem på nätet så vi får hoppas att vi tycker resan är okey.. Som tur är så är vi nog inte så jättekräsna så jag tror vi kommer få det bra hur som helst. :D Får återkomma efter resan och berätta! Det blir en tur till Sharm El Sheik. Jag var där för 15 år sen så jag skulle gissa att det ändrats något drastiskt. Tror att jag kan ha bjudit på bilden nedan tidigare någon gång. Men här var vi iallafall vid pyramiderna, jag skulle gissa runt -95...



Ska bli skönt med lite sol och värme och ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0