Ryssarna har invaderat..

Jag undrar om det stämmer, men en kille berättade att det flögs in 90 000 ryssar varje vecka till semesterorten Sharm el Sheik i Egypten. Nyss hemkommen från 25 graders värme till ett snölandskap i Stockholm så kan man ju garva lite åt dessa roliga ryssar som vi sett på vår semester. Nej, jag har inget emot ryssar. Men det är alltid kul att titta på folk när man ligger vid poolen eller stranden. Och det var många ryssar i Sharm. Då menar jag verkligen väldigt många ryssar. ..Man kan väl börja med att säga att när jag tänker på Ryssland så är väl inte mode det första jag tänker på. Självklart var vi tvungna att kommentera den ena outfiten efter den andra som var som tagen från 90-talet (såg också någon adidas-kollektion från -81).

På stranden var det annars för små spidos som gällde för männen och bikini för damerna där favoritfärgerna var guld och lila. Bikinin var med fördel i string-modell eller så kunde man ju alltid göra om sin lilla bikini till string om den inte var det från början.

Förutom att studera val av kläder så var det även roligt att studera val av partner. Det var väl en och annan halvfet 'karl' med gamla tattueringar (gärna någon alltför bleknad variant också från 80-talet) och med de för små spidosarna, som hade en liten smärt rysska brevid sig som ett litet kuttersmycke. Är det nyrika män och guldsökande kvinnor? Eller är det äkta kärlek? Ja, det är mycket man kan ligga och fundera över när man har lata dagar på stranden!.. Är det inte härligt så säg.. Hur som helst så har vi haft det hur bra som helst!


En rysk valross med små spidos tar igen sig i Sharm el Sheik?


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej , jättefin blogg! :)

2010-02-01 @ 16:27:44
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: alicia<3

i sharm el sheik har jag varit två ggr,vad har ryssarna gjort nu då?!:/

2010-02-07 @ 16:15:50
URL: http://isthissomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0