Brunch at Hotell Hansson

Det är verkligen nedräkning till nästa söndag då flyget går mot centralamerika. Denna söndag har jag spenderat med att sova ut efter gårkvällens trevliga middag med Annika, o efterföljande party hos grannen (se föregående inlägg med grannens inbjudan i hissen). Det blev ganska sent men skönt att ha krypavstånd hem. Idag har jag också krypit ner till mitt lokala brunchställe Hotell Hansson. Väldigt trevligt, kan varmt rekommenderas! 220 riksdaler kostar brunchen och de har allt från yoghurt till äggröra, lax, melon, nygräddade våfflor och smarriga efterrätter. Väldigt trevlig miljö också. Vi var 12 stycken och satt länge länge och njöt av mat o sällskap.
Just nu får Hotell Hansson 4 plus av mig. 4 starka plus.

Sedan var det dag att göra dagens plikt - att gå och rösta. Så nu är det avklarat! Och jag kan återgå till horisontellt läge i min soffa och vila framför tv:n. Fem dagar kvar att arbeta, nedräkningen är igång!


Hotell Hansson ~ trevligt brunchställe!


Kommentarer
Postat av: therese&rebecka

Najjs blogg man får fan sommar känsla :D

2010-09-22 @ 23:59:22
URL: http://thereserebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0