Om en vecka..

vid den här tiden har jag jobbat min sista dag för i år. Det känns inte helt fel faktiskt. Nä, det känns faktiskt helt underbart just nu. Ser verkligen fram emot semestern och det ska bli otroligt kul att komma iväg. Har spenderat veckan med att säga hej då till kunder, och lämnat över till min kollega som tar över efter mig. Det är förståss tråkigt att säga hej då, men tror nog det kommer bli väldigt bra. Lite resfeber har börjat infinna sig, lite smått har börjat packats ihop, en ny kamera är inköpt och det känns allmänt som jag har läget under kontroll. Vi får se hur det känns om en vecka.

Idag när jag åkte upp i min hiss så satt denna lapp på väggen.. Och nä, jag har inte spegelvänt den utan den såg faktiskt ut så här:



Lite udda kanske? Men ändå trevligt antar jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0