sista dagen

Så är sista dagen på mitt kära vanadisplan avklarad. Det blev en lugn o trevlig dag och jag tror nog jag lämnat över allt okey till min efterträdare. En trevlig lunch på restaurang Raw med min chef och sedan fick jag till min överraskning även en trevlig eftermiddag med underbara arbetskamrater, vin och presenter. Sedan var vi några som gick ut en sväng, först blev det Vassa Eggen och sedan O-baren.

Det slutade lite senare än planerat men det var det värt. Nu är det en natt kvar hemma och sedan bär det av imorgonbitti till New York. 16 timmar där i väntan på nästa plan som tar mig till Costa Rica.
Tre månaders semester - here I come!


Fina tjejer på Vassa Eggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0