Björn Borg & vardagsmotion

Förra söndan skulle vi till en ö i skärgårn men det blev lite ändrade planer för när vi kom fram till Årsta Havsbad missade skepparen att hämta upp oss! Lite snopet! Men istället blev det VIP-inbjudan på en Björn Borg-utförsäljning istället vilket också var kul!

Kom hem med en hel del underkläder och t-shirts o linne, klänning och shorts. Allt för 900 riksdaler. Kommer passa bra i Kroatien i sommar. Hoppas jag blir medbjuden på nästa också :) 
 

En del av inköpen på Björn Borgs utförsäljning.  


Igårkväll drog vi till Orangeriet en sväng, det var trevligt att bara sitta o snacka och njuta av den fantastiska kvällen!

Idag känns det i kroppen att jag tränade ett svettigt o hårt danspass igår + lite egen gymträning efteråt, sen cyklade jag ju fram o tillbaka till Reimersholme och senare på kvällen cyklade jag till Norr mälarstrand tur o retur. Mellan mig och Reimersholme är det 5.5 km så cykling en dryg mil på dan och sen ca 8 km totalt tur o retur på kvällen. Nästan två mil när jag tänker efter!! Som jag brukar säga - vardagsmotion är inte att förringa.. Karin ville träna idag men får se hur jag känner, det är ju bra med vilodagar också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0