Ledig!

Vad underbart det är att vara ledig en dag mitt i veckan. Det borde man få vara lite oftare. Idag ska jag försöka gå ner o träna lite på mitt gym. Det är fortfarande beach 2011 som gäller men skärper jag inte till mig så blir det snart beach 2012 istället. Jag och Karin försöker träna två gånger i veckan och det fungerar bra. Åtminstone så länge vi båda går. Om Karin är sjuk så har jag svårt att gå ner o ligger hellre o latar mig :)

Jag är med och får testa olika produkter och just nu testar jag två olika, en ansiktscreme från Lumene och en tandkräm från Pepsodent. Den sistnämnda ska vara anti-age. Det är iallafall kul att få vara med och prova, och om du också vill vara med o få testa produkter och få gratis varuprover är det bara att höra av dig så skickar jag länken.

Det är soligt och härligt ute och jag har en massa att stå i, städning o träning står först på schemat. Sen ska jag bara få vara lite också och njuta av dagen. Och nu är det bara fem veckor kvar till Kroatien. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0